Zasady Mechaniczne

Konto Techniczne
Guardian of Pizza

Konto Techniczne


Punkty : 33

   http://rakuen.my-rpg.com
I. STOPNIE ZAGROŻENIA

Wyróżniamy cztery podstawowe stopnie: Czerwony, Żółty, Zielony. Dotyczą one jednak tylko i wyłącznie niezapowiedzianych (bo to nie groźba, to ostrzeżenie) ingerencji Mistrza Gry, nie mając jednak odniesienia do zamiarów postaci innych graczy wobec waszej postaci. Do tematów "czerwonych" i "żółtych" nie można tak po prostu wejść i wyjść - obowiązuje rzut kością (tu daj link).

Czerwony - zagrożenie duże, 3 punktów za post.
Żółty - zagrożenie małe lub średnie, 1 punkt za post.
Zielony - zagrożenia brak, miejsce bezpieczne, pisanie bez ograniczeń i bez rzutów kością, 0 punktów za post.

Powyższe stopnie obowiązują tylko osoby uprawnione do przebywania na danym terenie - w przeciwnym wypadku stopień automatycznie zmienia się na czerwony i równie automatycznie włączają się odpowiednie zabezpieczenia.

II. MUTACJE I CYBORGIZACJE

Posiadanie mutacji wyklucza posiadanie cyborgizacji - zmiany w DNA sprawiają, że mechaniczne protezy zwyczajnie przestają być kompatybilne z nowym ciałem. Należy jednak pamiętać, że nikt mutantem się nie urodził i żyjąc w mieście przyszłości miał małe szanse by przeżyć tyle czasu będąc "czystym". Rzut kością na cyborgizacje obowiązuje jednak wszystkich graczy.

Mutacje - to fizyczne i oczywiście widoczne gołym okiem zmiany w ciele delikwenta, który naraził się na promieniowanie bądź inne mutagenne czynniki.

Cyborgizacje - to ulepszanie lub zastępowanie mechanicznymi wszczepami różnych części ciała - wewnętrznych i zewnętrznych.

III. UPŁYWAJĄCY CZAS

Jeden dzień fabularny to nasz rzeczywisty realny tydzień. Przyjmijmy, że zwykle weekend to forumowa noc i jednocześnie czas na uporządkowanie wszystkich mechanicznych spraw.

2 jednostki jedzenia i 2 jednostki wody wystarczą dla jednej osoby na przeżycie jednego dnia fabularnego (tygodnia rzeczywistego)


Ignorowanie zasad bądź ostrzeżeń Mistrza Gry
może skończyć się dość nieciekawie dla postaci bądź dla samego gracza.